نادي المصمم المصري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي المصمم العربي اعرض وتعلم تصميمات المواقع ونحن نعرضها لك للبيع

الرئيسيةhttp://pceg1.owأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا بكم في نادي المصمم المصري الان يمكنك وضع اعمالك من تصميمات و برمجة هنا مجانا واعرضعا للبيع ونحن نضمن لك التسويق السريع ****
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» تحميل برنامج الفيروسات avg anti-virus free 2010 انتى فيرس كامل
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 9:54 pm من طرف حسين المصري

» ثغرة في سكربت Alwjeez
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 9:41 pm من طرف حسين المصري

» البيانات المالية 22/3/2010 من forexyard
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 9:33 pm من طرف حسين المصري

» انخفاض الدولار بعد أن وصل لأعلى مستوى 23/3/2010 من forexyard
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 9:28 pm من طرف حسين المصري

» الاغنياء هم من يريدون ذلك .... صدقوني
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 9:03 pm من طرف حسين المصري

» أكــــــرهك .. !!
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 9:00 pm من طرف حسين المصري

» كـذبـة إبـريـل
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 8:57 pm من طرف حسين المصري

» عندما يفقد الزوج السِمة الإنسانية - العنف والخيانة
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 8:50 pm من طرف حسين المصري

» .. بل المجتمع كله
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 8:36 pm من طرف حسين المصري

لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler

كاتب الموضوعرسالة
حسين المصري
تقني
تقني

لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Empty
مُساهمةموضوع: لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler   لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Emptyالأحد مارس 21, 2010 10:00 pm

حصريا اقوى برنامج لترتيب الهارد ولتسريع الجهاز

Defraggler 1.17

لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Defraggler
البرنامج بيرتب الداتا اللى فى الهارد وبيسرع الجهاز ويفضى مساحات وبيحافظ على الهارد من الباد سيكتور
البرنامج ب 37 لغة
وسهل وخفيف

لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler 2ewfsjs

Most defrag tools only allow you to defrag an entire drive. Defraggler lets you specify one or more files, folders, or the whole drive to defragment.

When Defraggler reads or writes a file, it uses the exact same techniques that Windows uses. Using Defraggler is just as safe for your files as using Windows.

• Give your hard drive a quick touch-up with Quick Defrag
  • Organizes empty disk space to further prevent fragmentation
  • Defragment while you sleep - and wake up with a faster PC. Set Defraggler to run daily, weekly or monthly
  • Full Windows OS and Multi-lingual support
  • Supports 37 major ********s

Defraggler is made by Piriform, the company that also brought you CCleaner and Recuva, so is completely free!

لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler Ileiz5
Fast download (Direct link )
لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler DlNowGrn
Download Defraggler 1.17

لو عايز تسرع جهازك نزلDefraggler
صفحة 1 من اصل 1